Koprki, dnia 30.07.2021
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZYCH OFERT
dotyczy postepowania ofertowego nr 1/2021/NCBiR na dostawę zespołu obrotnic poziomych, pionowych, podnośników, platformy nożycowej dla personelu i urządzeń technicznych
AMARGO Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowa uprzejmie informuje, iż w ramach postępowania z dnia 25.05.2021 realizowanego w trybie Zapytania ofertowego zgodnie z §10. Umowy o dofinansowanie dla Programu Krajowego Ścieżka dla Mazowsza, dotyczącego zakupu zespołu obrotnic poziomych, pionowych, podnośników, platformy nożycowej dla personelu i urządzeń technicznych, w związku z realizacja projektu pt „Opracowanie inteligentnej konstrukcji ciśnieniowego zbiornika kompozytowego z uchylną dennicą”, dokonano wyboru następujących oferentów:
Nr części | Wyszczególnienie | Wybrany oferent |
1 | Platforma nożycowa dla personelu i urządzeń technicznych oraz uchwyt trójpunktowy | mateco podesty ruchome Sp. z o.o ul Murarska 27, 43-100 TYCHY |
2 | Zestaw do bezpiecznego wejścia do zbiornika w skład którego wchodzi: Statyw bezpieczeństwa trójnóg, Wyciągarka (urządzenie podnosząco –opuszczające), Urządzenie samohamowne, Szelki bezpieczeństwa z przednim i tylnym punktem zaczepowym, Zaczep dwupunktowy z zatrzaśnikami | KAROL-Modzelewski Karol Świecice,ul.Warszawska,42, 05-860 Płochocin |
3 | Platforma mobilna transportowa cylindrów zbiornika (po zamontowaniu kół / rolek funkcja obrotnicy poziomej) | Grupa Bartom sp. z o.o., ul Puławska 1, 05-840 Brwinów |
4 | Wyposażenie pracowników zapewniające bezpieczeństwo pracy | Conecta Sp. z o.o. ul. Emaliowa 28, 02-295 Warszawa |
5 | odciąg oparów, zanieczyszczeń, pyłów, filtracja, – dla kompozytów | Megan Sp z o.o ul.Kasztelańska 89, 91-503 Łódź |
6 | Zestaw: balanser urządzeń spawania + żuraw montowany do słupa konstrukcji hali | PROMAG SA, ul Romana Maya 11, 61-371 Poznań |
7 | Elektryczny paleciak z baterią Litowo-jonową | PROMAG SA, ul Romana Maya 11, 61-371 Poznań |
8 | Oznakowanie stanowiska | KAROL-Modzelewski Karol Świecice,ul.Warszawska,42, 05-860 Płochocin |
9 | Pompa próżniowa i pozostały asortyment | Bush Polska Sp z o.o, Nowa Wieś ul Dedala 7, 87-853 Kruszyn |
10 | drabina jezdna mobilna z platformą | PROMAG SA, ul Romana Maya 11, 61-371 Poznań |
Oferta wskazanych oferentów uzyskały najwyższą liczbę punktów: 100 pkt i spełniły wszystkie wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
Koprki, dn. 25.05.2021
Zmiana terminu składania ofert do zapytania ofertowego nr 1/2021/NCBiR
Termin składania ofert zostaje przedłużony do dnia 09.07.2021 do godz. 16:00.
Pozostałe zapisy Zapytania pozostają bez zmian.
Uzupełnienie informacji dotyczące przedmiotu zapytania ofertowego nr 1/2021/NCBiR
W związku z licznymi zapytaniami dotyczącymi parametrów elementów platformy nożycowej (część 1 zamówienia) poniżej doprecyzowanie przedstawionej specyfikacji uchwytu trójpunktowego:
- Max. Obciążenie min. 10kN
- Zawiera 2x dolne wsporniki do rolek
- 2x rolki o średnicy fi 50mm
- Regulowany rozstaw podpór na belce do max 270mm,
- Promienie części zginającej: R2mm, R4mm, R6,25mm, R8mm
- 2x paski boczne
- Mocowanie fi 15,9 / sworzeń 8mm
- Pozostałe zapisy Zapytania pozostają bez zmian.
Z uwagi na powyższą zmianę termin składania ofert zostaje przedłużony do dnia 14.06.2021 do godz. 11.00.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/ 2021/NCBiR dotyczące dostawy zespołu obrotnic poziomych, pionowych, podnośników, platformy nożycowej dla personelu i urządzeń technicznych
W związku z realizacją projektu nr MAZOWSZE/0141/19-00 pt. „Opracowanie inteligentnej konstrukcji ciśnieniowego zbiornika kompozytowego z uchylną dennicą” w ramach konkursu „Ścieżka dla Mazowsza” współfinansowanego przez NCBR, AMARGO Sp z o.o Sp.k. zaprasza do składania ofert dostawę zespołu obrotnic poziomych, pionowych, podnośników, platformy nożycowej dla personelu i urządzeń technicznych. Projekt realizowany jest w konsorcjum z Politechniką Warszawską i Politechniką Wrocławską.
1. Nazwa i adres zamawiającego:
AMARGO Spółka z ograniczona odpowiedzialnością spółka komandytowa
Ul. Jaśminowa 16, Koprki, 05-850 Ożarów Mazowiecki
Strona internetowa: www.amargo.pl
2. Tryb udzielania zamówienia
2.1 Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego zgodnie z §10. Umowy o dofinansowanie dla Programu Krajowego Ścieżka dla Mazowsza.
2.2 Do niniejszego Zapytania Ofertowego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
2.3 Niniejsze zamówienie zostaje przeprowadzone z zachowaniem uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, jawności, gospodarności, bezstronności, obiektywizmu oraz efektywności. Zamawiający działa w celu zapewnienia, żeby wszyscy potencjalni wykonawcy mieli taki sam dostęp do informacji dotyczących danego zamówienia i żaden wykonawca nie jest uprzywilejowany względem pozostałych, a postępowanie przeprowadzone będzie w sposób transparentny.
2.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia/anulowania postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest zakup i dostarczenie zespołu obrotnic poziomych, pionowych, podnośników, platformy nożycowej dla personelu i urządzeń technicznych, niezbędnych do prowadzenia badańw ramach realizacji projektu badawczo-rozwojowego „Opracowanie inteligentnej konstrukcji ciśnieniowego zbiornika kompozytowego z uchylną dennicą”.
Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
- Szczegółowy wykaz elementów zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
- Oferowane urządzenia muszą spełniać wymagane parametry techniczne opisane w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego nr 1/2021/NCBiR: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
- Jeżeli w jakimkolwiek miejscu przedmiotowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do konkretnego symbolu, wyrobu, znaku towarowego, specyficznego pochodzenia lub nazwy producenta to wynika to tylko i wyłącznie z jego parametrów technicznych i/lub użytkowych, które bezpośrednio wynikają z projektu lub założeń projektowych, do jakiego te elementy mają być zastosowane i jest to uzasadnione przedmiotem zamówienia. Oznacza to, że elementy o innych parametrach elektronicznych, technicznych lub użytkowych nie pozwolą na zbudowanie modelu, urządzenia lub prototypu o pełnej i poprawnej funkcjonalności. Jeżeli istnieje inny wyrób, innego producenta, ale posiadający równoważne (tożsame) parametry techniczne, do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, to jest on akceptowalny jako rozwiązanie równoważne.
- Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych, eksploatacyjnych i montażowych nie gorszych niż parametry elementów i materiałów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian w dokumentacji technicznej.
- Przedmiot zamówienia, dostarczony w ramach realizacji zamówienia, musi być nieużywany, fabrycznie nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych, w stanie nadającym się do użytkowania.
4. Termin i miejsce realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: nie później niż do dnia 31.08.2021 r.
Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego wskazana w pkt 1 niniejszego Zapytania
5. Opis sposobu przygotowania oferty
- Oferta winna zostać sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia;
- Oferta wraz załącznikami winna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta. W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika niezbędne jest dołączenie pełnomocnictwa.
- Wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i zaświadczenia, muszą przedstawiać aktualny stan faktyczny i prawny na dzień złożenia Oferty;
- Oferent może złożyć kilka ofert na niniejsze zapytanie, przy czym tylko jedną ofertę na daną część zamówienia.
- Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty kompletnego wykonania Zamówienia.
- Zamawiający nie dopuszcza składania wariantowych;
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym jedna oferta nie może dotyczyć więcej niż jednej części zamówienia określonej w Załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania i i winna zawierać komplet elementów wymienionych w poszczególnych częściach zamówienia wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”;
- Cenę Oferty należy podać w złotych polskich (zł/PLN), do dwóch miejsc po przecinku. Prosimy o podanie cen w wartościach netto (nie zawierających podatku VAT) oraz w wartościach brutto.
- Oferta musi być napisana w języku polskim.
- Oferta musi być ważna przez okres, co najmniej 30 dni, liczonych od dnia upływu terminu składania ofert
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert;
- Wszelkie koszty przygotowania i dostarczenia oferty obciążają Oferenta
- Oferty, które wpłyną po upływie wyznaczonego terminu, na niewłaściwy adres e-mail oraz oferty niekompletne nie będą podlegały rozpatrywaniu.
- Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Zmiana oferty musi być złożona według takich samych zasad jak oferta, a temat wiadomości lub oznaczenie dokumentów powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: „ZMIANA OFERTY”.
6. Kryteria oceny otrzymanych ofert
Zamawiający dokona oceny ważnych (nie podlegających odrzuceniu) ofert na podstawie następujących kryteriów:
KRYTERIUM 1. Całkowita cena netto dostawy przedmiotu zapytania ofertowego (waga 100%)
ZASADY PUNKTACJI:
KRUTERIUM 1: Całkowita cena netto (waga kryterium 100%)
Liczba punktów w ramach kryterium będzie przyznawana według poniższego wzoru:
K1= C min/ Coferty x 100
K1 –punkty w kryterium 1
C min-najniższa cena spośród badanych ofert
Coferty – cena badanej oferty
100 – waga kryterium (100%)
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.
7. Termin i miejsce składania ofert
a) Oferty należy składać osobiście lub listownie na adres Zamawiającego:
AMARGO Sp z o.o Sp.k.
Ul. Jaśminowa 16,Koprki
05-850 Ożarów Mazowiecki
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na dostawę suwnic”
lub pocztą elektroniczną na adres: ncbir@amargo.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 09.06.2021 r. do godz. 11.00
b) W przypadku przesłania oferty pocztą decydująca jest data odbioru poczty przez Zamawiającego, w przypadku wysłania oferty mailem – data i godzina wpływu maila na skrzynkę odbiorczą Zamawiającego
c) Oferty, które wpłyną po ww. terminie zostaną odrzucone i niedopuszczone do oceny.
d) Wyniki dotyczące wyboru najkorzystniejszych ofert zostaną ogłoszone za pośrednictwem strony internetowej Zamawiającego: www.amargo.pl.
e) Dodatkowych informacji udziela Michał Huczuk, email: michal.huczuk@amargo.pl, telefon: 22 758 88 27
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Amargo sp. z o. o. sp. k.., ul. Jaśminowa 16, 05-850, Koprki.
Złożenie oferty w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej udostępnienie instytucjom upoważnionym do weryfikacji i kontroli prawidłowości realizacji projektu.
8. Istotne postanowienia umowy
8.1 Wybrany oferent zobowiązany będzie do zawarcia umowy na warunkach ujętych w niniejszym Zapytaniu i w złożonej ofercie.
8.2 Zamawiający dopuszcza zmiany w zawartej z wybranym oferentem umowie z następujących powodów:
- zmiany terminu realizacji przedmiotu zmówienia w stosunku do terminu określonego w niniejszym ogłoszeniu z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
- zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć, a które są niezbędne do wykonania zamówienia,
- wystąpienia zmiany przepisów prawa w zakresie realizacji przedmiotu umowy i konieczności dostosowania do nich,
- w zakresie technicznym realizowanego zamówienia, niezbędne do jego prawidłowej realizacji, niemożliwe do wcześniejszego przewidzenia.
9. Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty:
- powiązane lub będące jednostką zależną, współzależną lub dominującą w relacji z Zamawiającym lub konsorcjantami w rozumieniu ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
- pozostające z Zamawiającym lub konsorcjantami lub członkami ich organów w takim stosunku faktycznym lub prawnym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze dostawcy towaru lub usługi związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa do drugiego stopnia włącznie, stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, także poprzez członkostwo w organach dostawcy towaru lub usługi;
- będące podmiotami powiązanymi lub podmiotami partnerskim w stosunku do Zamawiającego lub konsorcjantów w rozumieniu Rozporządzenia nr 651/2014;
- będące podmiotami powiązanym osobowo z Zamawiającym lub konsorcjantami w rozumieniu art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta – załącznik nr 1 do Formularza oferty: wg. formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
10. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega, że:
a) ma prawo nie dokonać wyboru żadnej ze złożonych Ofert;
b) ma możliwość odwołania postępowania ofertowego w dowolnym terminie bez podania przyczyny lub uprzedniego poinformowania Oferentów;
c) ma prawo zmienić lub uzupełnić dokumenty wchodzące w skład zapytania ofertowego, które staną się jego integralną częścią;
d) może przedłużyć termin składania ofert;
przy czym z powyższych tytułów nie przysługują Oferentowi w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia
2. Zamawiający wymaga aby:
a) przedmioty objęte zamówieniem zostały dostarczone we wskazane przez Zamawiającego miejsce, zamontowane i uruchomione przez wykwalifikowaną kadrę.
b) całość dostawy była objęta gwarancją producenta na okres minimum 12 m-cy
c) Dołączył do oferty specyfikację techniczną oferowanych urządzeń
3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozliczeń w formie zaliczki, przy czym jej wartość nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia oraz w formie płatności częściowych (po wykonaniu dostawy).
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji zaoferowanej ceny.
5. Negocjacje ceny będą prowadzone tylko z oferentem, który w trybie zapytania ofertowego złożył najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje będą prowadzone tylko w sytuacji, gdy najkorzystniejszą oferta przewyższa kwotę założoną w budżecie projektu przeznaczoną na ten przedmiot zamówienia;
6. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego Zapytania ofertowego.