Wigilia Pracownicza w Amargo, czyli grywalizacja, muzyka oraz czas podsumowań i planów


Zostań częścią naszej społeczności! Obserwuj nasze profile w social mediach i i nie przegap niczego.


W piątek 15. grudnia br. w siedzibie Amargo odbyła się Wigilia Pracownicza, która wedle panującego w firmie zwyczaju jest u nas powiązana z podsumowaniami i planami na kolejny, Nowy Rok. Chcemy ku pamięci krótko zrelacjonować to wydarzenie w naszych aktualnościach.

Na początek nieco zabawy, czyli konkurs mikołajowy, grywalizacja wigilijna i występ artystyczny

Tym razem spotkanie poprzedzone było dozą rozrywki – konkursem mikołajkowym i grywalizacją wigilijną.

Mikołajkowa edycja konkursu polegała na odpowiedzi Pracowników na pytania związane z wizją, wdrożeniem nowych technologii oraz funkcjonowaniem firmy i poniekąd wymagała wyobrażenia sobie siebie w roli osoby zarządzającej Amargo. Było to dla wszystkich naprawdę ciekawe doświadczenie!

Podczas Wigilii zostały ogłoszone wyniki konkursu, który wygrała Katarzyna, nasza Specjalistka ds. Zakupów – otrzymując voucher na nagrodę pieniężną.

Kolejne rozgrywki, które nazwaliśmy grywalizacją wigilijną – test wiedzy o firmie – obyły się już podczas wspólnej Wigilii. Grywalizację poprzedziliśmy jednak małą zabawą – na tydzień przed spotkaniem tajemnicze Elfy ukryły przydatne wskazówki w zakamarkach biura, laboratorium i hali produkcyjnej. Ich poznanie zwiększało szanse na wygraną. Okazało się, że wcale nie łatwo jest być na bieżąco, biorąc pod uwagę mnogość aktywności firmy na wielu obszarach!

W wyniku grywalizacji wyłoniliśmy trzech zwycięzców: I miejsce otrzymał Grzegorz, Inżynier Sprzedaży, II miejsce – Robert, Kierownik Produkcji, a III miejsce – Kamil, Spawacz Tworzyw. W grywalizacji Dział Produkcji pokazał swoją siłę 😊

Jak co roku Wigilię uatrakcyjnił występ artystyczny naszych utalentowanych Pracowników. Świąteczny repertuar kolęd przygotowali Joanna, Specjalistka ds. administracji i kadr, która zagrała na skrzypach oraz Michał z Działu Handlowego, który przygrywał na akordeonie.

Podsumowania i… oczywiście, że plany!

Może dla niektórych Wigilia Pracownicza nie jest najszczęśliwszym terminem na prezentacje, ale dla nas jest to czas, w którym realnie większość z Pracowników jest dostępna i zwyczajnie może oderwać się od swoich obowiązków – zależało nam, by jak najwięcej z nas mogło uczestniczyć w tej części, nawet jeśli z uwagi na odległość było to połączenie online.

W tym roku głos zabrał przedstawiciel każdego z działów firmy, który podsumował mijający rok ze swojej perspektywy i wskazał najważniejsze cele z punktu widzenia działu, które jednocześnie będą mogły pomóc zrealizować globalne cele firmy. Była to bez wątpienia okazja do przekazania skumulowanych informacji płynących od każdej jednostki Amargo.

Nasze najważniejsze wnioski i lekcje spisaliśmy w pięciu punktach:

  1. Rozwój firmy wymaga obecności i zaangażowania każdego z nas – każdy ma swój udział w sukcesach – dziękujemy za 2023!
  2. Zwinność w codziennym działaniu, szukanie rozwiązań, reagowanie​, inicjatywa, wychodzenie ze strefy komfortu – bezzmiennie pozwolą konsekwentnie realizować naszą strategię: wierzmy w siebie i swoje kompetencje! Stać nas na zdecydowanie więcej, mamy do tego potencjał – zróbmy to!
  3. Planowanie pozwala skoncentrować się na celach – warto zaprogramować drogę do ich osiągnięcia w taki sposób, by nie stanowiła ona drogi wyłącznie trudnej, wyboistej i ponad nasze zasoby – wdrażajmy rozwiązania wspierające naszą pracę
  4. To, że nie udaje się zrealizować wszystkich planów jest NORMALNE – nie karcimy się za to. 
  5. Perspektywa każdego z działów i podsumowania pozwalają zderzyć cele firmy i wyobrażenia z rzeczywistością – rozmawiajmy: Amargo zawsze jest otwarte na Wasz głos i doskonalenie!

Pomiędzy wszystkimi aktywnościami podzieliliśmy się upominkami oraz próbowaliśmy pysznych przekąsek wigilijnych. Mieliśmy okazję do wspólnych rozmów, integracji i lepszego poznania osób, które w ostatnim czasie dołączyły do naszej ekipy.

I cóż, życzymy sobie, by Nowy Rok był dla nas Rokiem pełnym ciekawych wyzwań i spełnienia – zarówno w sferze prywatnej jak i zawodowej.

*Administratorem danych jest AMARGO sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Koprkach, ul. Jaśminowa 16, 05-850 Ożarów Mazowiecki, adres e-mail: ado@amargo.pl. Dane podane w powyższym formularzu będę przetwarzane w celu przesłania pliku z poradnikiem firmy Amargo, z uwagi na uzasadniony interes administratora, polegający na odpowiadaniu na kierowane zgłoszenie. Jeżeli wyrażą Państwo chęć, adres e-mail będzie przetwarzany również w celu dostarczenia newsletteru, a więc świadczenia zamówionej usługi. Posiadają Państwo określone prawa wobec przetwarzanych danych osobowych, tj. dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przenoszenia, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, jak i wniesienia skargi do odpowiedniego organu (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do spełnienia określonego celu. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce Prywatności.

Kategoria: Życie firmy